In urma caderii de tensiune din Crevedia, am avut probleme cu routerul de internet, furnizat de Romtelecom. Nu mai avea curent. Am incercat sa schimb alimentatorul, crezand ca poate doar el a fost ars. Cand am mers sa-l schimb, baiatul de acolo a folosit un aparat de verificare si parea ca alimentatorul corespunde parametrilor. Concluzia a fost ca routerul e ars, atata vreme cat alimentatorul e bun.

Am solicitat ajutorul Romtelecom – aici le-as recomanda sa imbunatateasca modalitatea de contactare a departamentului corespunzator, pentru ca a durat vreo 5 minute pana am vorbit cu un om potrivit. Acesta, foarte amabil si politicos, mi-a spus ca Luni dimineata, intre orele 10 – 12, voi fi vizitat de echipa de interventie, care imi va rezolva problema si inlocui echipamentul defect.

Luni dimineata, la ora 10,25, a sosit un domn de la Romtelecom – Dep. Tehnic, posibil chiar cel care mi-a instalat echipamentele acum cativa ani. Foarte amabil, operativ si eficient, mi-a inlocuit alimentatorul si mi-a aratat cum functioneaza routerul. Dap, alimentatorul ala verificat si testat ok, a fost ars. Nici nu am apucat sa-i ofer omului o cafea, macar, ca a si plecat inapoi spre Targoviste. Asa ca incerc, macar aici, sa-i ofer aprecierea mea sincera si sa-l recomand macar pentru o prima, daca nu o marire de salariu.

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Set your Twitter account name in your settings to use the TwitterBar Section.